COŚ DLA MNIE I CIEBIE

W poniedziałek 18.07.2016 r. wraz z Mieszkańcami Domu Pomocy Społecznej
w Młodzieszynie udaliśmy się na wycieczkę do Nieborowa i Muzeum Starych Samochodów w Ośrodku „Stacja Nieborów”.

Dzięki korzystnej pogodzie i promieniom słoneczka zwiedzaliśmy piękny park w Nieborowie, zachowany w stylu barokowym, w którym mogliśmy podziwiać uroki przyrody i kompozycje kwiatowe. Niesamowitym powodzeniem cieszyły się również dwa zbiorniki wodne na terenie parku. Największą radość wśród naszych Pensjonariuszy wzbudziły łabędzie pływające na tafli jednego ze stawów. Piękne rękodzieła Majoliki Nieborowskiej księcia Michała Radziwiłła, pobudziły wyobraźnie Pensjonariuszy oraz wzbudziły zachwyt z prezentowanych przedmiotów.

Po relaksacyjnym spacerku i odpoczynku na białych ławkach, ruszyliśmy do Muzeum Starych Samochodów w Ośrodku „Stacja Nieborów”, w którym podziwialiśmy sprzęty motoryzacyjne, modele samochodów, motocykle i samoloty z dawnych lat. Wspomnieniom nie było końca.
Po zwiedzaniu Muzeum udaliśmy się na słodki poczęstunek, na który zaprosiła nas właścicielka obiektu. Była to dla nas niezwykle wzruszająca niespodzianka, za którą gorąco dziękujemy. Okazane serce i uprzejmość na długo pozostaną w naszej pamięci. Miło spotkać na swojej drodze tak uprzejme i dobroduszne osoby.

W drodze powrotnej, na zakończenie udanego dnia, wszyscy razem delektowaliśmy się najlepszymi lodami jednej z sochaczewskich lodziarni.

Magdalena Charazińska                                                                                                   Katarzyna Zych